Na český trh přichází nová služba od společnosti Global Marketing.
Reaguje pružně na požadavky klientů, kteří v dnešní době řeší
problematiku servisu svých výrobků, a s tím spojené personální zajištění projektu.
Díky našim více jak 25 letům zkušeností nabízíme rychlé
a operativní řešení vašich potřeb, a to bez nutnosti hledání
vlastních zaměstnanců … JSME FLEXI
Flexi sales representative
- osobní komunikace s vedoucími jednotlivých prodejen
- představení nových výrobků,
- dohled na prezentací výrobků
- kontrola vystavení a plnění
- obchodních podmínek na straně odběratelů
- návrh objednávek
- transferové objednávky
- komplexní online reporting
Flexi instore service
- kontrola provozoven
- merchanding servis
- monitoring konkurence
- kontrola vašich merchandisingových týmů
- distribuce, instalace a servis POS
- POS ESHOP pro řízení flow vašich POS
- sběr dat / ceny, podíl na regále
- komplexní online reporting
- Hypermarkety + supermarkety + nezávislý trh
Makro, Globus, Albert, Tesco, Kaufland, Billa, Lidl,
Penny, COOP, Jednota, Hruška, Flossmann, Brněnka,
Sklizeno, JIP, Delmart, nezávislé prodejny dle dohody - Hobby markety
Bauhaus, Baumarkt, Hornbach, OBI, UNIHOBBY,
MOUNTFIELD - Drogerie
ROSSMAN, DM DROGERIE, TETA - Elektro řetězce
ELECTROWORLD, DATART, OKAY, PLANEO, PROTON - Čerpací stanice
SHELL, OMV, BENZINA, MOL, - Knihkupectví
LUXOR, KNIHY DOBROVSKÝ, KANZELBERGER
Soustřeďte se na svůj core business a odpovědnost za péči
o vaše výrobky či POS materiály nechte na nás
Více informací nebo žádost o kalkulaci na info@globalmarketing.cz
( reagujeme do 10 minut od obdržení emailu! )
Výhody flexiservis
- neřešíte nábor, odchod či propouštění zaměstnanců = náš FLEXISERVIS nemá dovolenou
- platíte vždy pouze jednotkovou cenu za servisní zásah, žádné jiné „související“ náklady jako jsou přejezdy, dovolená atd…..
- získáváte flexibilní servis s možností ukončit ho vždy následující měsíc nebo využíváte pouze jednorázové servisní zásahy v předem domluvených termínech a lokalitách
- kontinuita servisu = žádné přerušení servisu v případě výpovědi, nemoci či dovolených
Flexiservis obsahuje
- pracovníky, auto, pohonné hmoty, mobil, internet,
- online reporting:
- webová aplikace SYMES
- mobilní aplikace MERVIK nebo napojení na reportingový systém klienta
Finanční podmínky
vyúčtování:
- 1 x měsíčně v případě pravidelného servisu nebo ihned po realizaci objednaných jednorázových servisů
splatnost:
- noví klienti 14 dnů
- stávající klienti GMG 45 dnů
Jak to funguje
- vyberete požadované obchodní jednotky
v rámci regionů ČR nebo dle řetězců
nadefinujte:
- obsah servisu a jeho priority
- frekvenci či přesné dny servisu
- požadovanou podobu reportingu
Jsme flexibilní
- zahájení servisu:
- pravidelný servis do 7 dnů
- standardní jednorázová servisní návštěva do 48 hodin, v režimu EXPRESS do 24 hodin
- kalkulaci dle vašich požadavků vám zašleme:
- do 24 hodin / pravidelný servis
- do 60 minut / jednorázový servis