Instore data

SBĚR A ANALÝZA DAT

Sběr dat je realizován prostřednictvím našeho software SYMES, analýza a prezentace dat je zajišťována nejlepší světovou analytickou platformou QlikView. V jednom kroku sbíráme u každé položky unikátní rozsah dat. Díky tomu můžeme klientům dodat celou řadu typů monitoringu, čímž výrazně šetříme jejich rozpočty.

Co u výrobku sbíráme?

  • EAN
  • Název
  • Dodavatele / výrobce
  • Cenu
  • Typ ceny
  • Facing
  • Obsah
  • Měrnou jednotku
  • Typ obalu
  • Označení druhotného umístění
  • Zemi původu
  • Kalibraci
  • Zařazení do sortimentní kategorie
    a podskupiny
  • Doplňující informace

MONITORING

TOP

Monitoring konkrétních položek s identickým čárkovým kódem zadaných klientem

Shelf share

  • Kompletní přehled aktuálního stavu podílů výrobků klienta oproti konkurenci
  • Měření podílů na regále, listingu, druhotném umístění

Zbožíznalecký

Doplnění alternativ k zadaným položkám dle požadovaných parametrů / např. obsah, obal, % tučnosti atd. 

Audit listingu

  • Analýza smluvního a zaplaceného listingu x skutečnost na marketech
  • Monitoring centrálně nastaveného listingu x jednotlivé prodejny

Sortimentní

Monitoring kompletní kategorie daného sortimentu včetně specialit a druhotných umístění

Price

  • sběr konkurenčních cen
  • kontrola cen u vlastních výrobků

Out of stock

  • Komplexní monitoring „výpadků“ vašich položek
  • Analýzy / dle markertu, položky, datumu, regionu, opakující se OOS ..

Monitoring druhotných umístění

  • kontrola domluvených druhotných pozic klienta
  • monitoring druhotných umístění konkurence
  • online fotoreporting

NOVINKA NA ČESKÉM TRHU

DATA 4 V 1

1 REPORT = 1 PREZENTACE = ANALÝZA = VYSLEDOVANÉ TRENDY