Instore data

SBĚR A ANALÝZA DAT
Sběr dat je realizován prostřednictvím našeho software SYMES, analýza a prezentace dat je zajišťována nejlepší světovou analytickou platformou QlikView. V jednom kroku sbíráme u každé položky unikátní rozsah dat. Díky tomu můžeme klientům dodat celou řadu typů monitoringu, čímž výrazně šetříme jejich rozpočty.
Co u výrobku sbíráme?
- EAN
- Název
- Dodavatele / výrobce
- Cenu
- Typ ceny
- Facing
- Obsah
- Měrnou jednotku
- Typ obalu
- Označení druhotného umístění
- Zemi původu
- Kalibraci
- Zařazení do sortimentní kategorie
a podskupiny - Doplňující informace

MONITORING

TOP
Monitoring konkrétních položek s identickým čárkovým kódem zadaných klientem

Shelf share
- Kompletní přehled aktuálního stavu podílů výrobků klienta oproti konkurenci
- Měření podílů na regále, listingu, druhotném umístění

Zbožíznalecký
Doplnění alternativ k zadaným položkám dle požadovaných parametrů / např. obsah, obal, % tučnosti atd.

Audit listingu
- Analýza smluvního a zaplaceného listingu x skutečnost na marketech
- Monitoring centrálně nastaveného listingu x jednotlivé prodejny

Sortimentní
Monitoring kompletní kategorie daného sortimentu včetně specialit a druhotných umístění

Price
- sběr konkurenčních cen
- kontrola cen u vlastních výrobků

Out of stock
- Komplexní monitoring „výpadků“ vašich položek
- Analýzy / dle markertu, položky, datumu, regionu, opakující se OOS ..

Monitoring druhotných umístění
- kontrola domluvených druhotných pozic klienta
- monitoring druhotných umístění konkurence
- online fotoreporting
NOVINKA NA ČESKÉM TRHU
DATA 4 V 1
1 REPORT = 1 PREZENTACE = ANALÝZA = VYSLEDOVANÉ TRENDY
