Instore Data
Ucelená nabídka datových produktů,
které Vám umožní monitorovat vaše tržní podíly
v daných segmentech. Sledování cenových hladin,
out of stock i konkurenčních druhotných vystavení.
Sběr a analýza dat
Sběr dat je realizován prostřednictvím našeho software SYMES, analýza a prezentace dat je zajišťována nejlepší světovou analytickou platformou QlikView. V jednom kroku sbíráme u každé položky unikátní rozsah dat. Díky tomu můžeme klientům dodat celou řadu typů monitoringu, čímž výrazně šetříme jejich rozpočty.
Co u výrobku sbíráme?
- EAN
- Název
- Dodavatele / výrobce
- Cenu
- Typ ceny
- Facing
- Obsah
- Měrnou jednotku
- Typ obalu
- Označení druhotného umístění
- Zemi původu
- Kalibraci
- Zařazení do sortimentní kategorie a podskupiny
- Doplňující informac
Monitoring
TOP
Monitoring konkrétních položek s identickým čárkovým kódem zadaných klientem
Shelf share
- Kompletní přehled aktuálního stavu podílů výrobků klienta oproti konkurenci
- Měření podílů na regále, listingu, druhotném umístěn
Zbožíznalecký
Doplnění alternativ k zadaným položkám dle požadovaných parametrů / např. obsah, obal, % tučnosti atd.
Audit listingu
- Analýza smluvního a zaplaceného listingu x skutečnost na marketech
- Monitoring centrálně nastaveného listingu x jednotlivé prodejny
Sortimentní
Monitoring kompletní kategorie daného sortimentu včetně specialit a druhotných umístění
Price
- sběr konkurenčních cen
- kontrola cen u vlastních výrobků
Out of stock
- Komplexní monitoring „výpadků“ vašich položek
- Analýzy / dle markertu, položky, datumu, regionu, opakující se OOS ..
Monitoring druhotných umístění
- kontrola domluvených druhotných pozic klienta
- monitoring druhotných umístění konkurence
- online fotoreporting